Ilmainen toimitus, jos tilaat yli 90€:lla
Ilmainen palautus
Palautusoikeus on voimassa 31. tammikuuta asti.
4-6 pvän toimitusaika
Maksuton asiakaspalvelu 010 6667579

Tavallisimmat Kysymykset


Voinko saada tilaukseni joululahjapakettiin?

Totta kai! Voit ostaa kauniin lahjapakkauksen maksaessasi ostoksiasi. Paketoimme lahjasi eksklusiivisella ja tyylikkäällä lahjapaperilla sekä punaisella silkkinauhalla.

Voinko palauttaa joululahjan?

Kaikkien joululahjojen palautusoikeutta on pidennetty! Voit ostaa joululahjasi meiltä kaikessa rauhassa. Kaikissa joululahjoissa on myös avoimen kaupan mahdollisuus 31. tammikuuta asti ostaessasi joululahjat marraskuussa tai joulukuussa.

Mistä voin tietää, ehtiikö joululahjani ajoissa perille?

Toimitamme tilauksia 22. joulukuuta asti. Jotta joululahjasi ehtii varmasti ajoissa perille, suosittelemme lahjan tilaamista viimeistään 14. joulukuuta.

Onko nettikauppa avoinna jouluna?

Nettikauppamme on avoinna kellon ja vuoden ympäri! Varastomme on suljettu 23.12.2017-2.1.2018. Jos tilaat tällä aikavälillä, tilausten saapuminen kestää hieman pidempään.

Mitä maksuvaihtoehtoja minulla on?

Voit käyttää useampia tavallisia maksuvaihtoehtoja. Voit maksaa Visa tai Mastercard -kortilla, Klarna-laskulla (ilman lisäkuluja), Klarna-osamaksulla tai -kampanjalla (osta nyt, maksa kahden kuukauden päästä). Jos et valitse maksutapaa saat automaattisesti laskun ilman lisäkuluja ja 14 päivän maksuajan.

Kuinka palautan/vaihdan tuotteen?

Sinulla on ilmainen palautusoikeus 30 päivän ajan. Saamassasi lähetyksessä on mukana palautuslomake. Täytä se palautuksen yhteydessä ja laita mukaan palautuslähetykseen. Mukana on myös palautuslappu, joka kiinnitetään palautettavaan lähetykseen. Asiakkaana vastaat siitä, että palautus saapuu meille ja maksamme palautustuotteen hinnan tilillesi, kun palautuksesi on saapunut meille ja se on käsitelty. Lähetä palautettavan tuotteen mukana täytetty palautuslomake, jonka sait tilauksen mukana. Kaikkien palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömät, sekä merkkilappujen ja alushousujen kiinnityssinettien tulee olla paikoillaan ja ehjät. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen tai kokoon, ota meihin ensin yhteyttä.  
Reklamaatioissa vastaamme palautuskuluista. Otathan kuitenkin ensin meihin myös tässä tapauksessa: support@mymuse.fi.

Kuinka käytän alennuskoodia?

Alennuskoodi lisätään kassalla. Klikkaa «Kassalle» ja ostoskorissasi kirjoita «Etukoodi/lahjakortin koodi» sille osoitettuun kohtaan. Et voi hyödyntää enemmän kuin yhtä alennuskoodia kerrallaan tilausta kohden.

Toimitus

MyMuse käyttää Postia tavaran toimituksiin. Postitamme tuotteita arkipäivisin ja toimitus kestää tavallisesti 4-7 arkipäivää.

Avoin kauppa

Saat meillä aina 30 päivän avoimen kaupan tuotteen vastaanottamisen jälkeen. Tämä tarkoittaa, että voit palauttaa tuotteen meille 30 päivän sisällä, jos tuote on käyttämätön ja merkkilaput sekä alushousujen kiinnityssinetit ovat tuotteissa paikoillaan.

Onko MyMusella liikettä, jossa voi vierailla ja sovittaa alusvaatteita?

Ei, MyMusella ei ole fyysistä liikettä. Uskomme, että asiakkaamme saavat paremman ostokokemuksen, jos he voivat kokeilla tuotteita kaikessa rauhassa kotona. Tarjoamme 30 päivän avoimen kaupan, joten voit palauttaa tuotteet, jos ne eivät sovi tai jostain muusta syystä miellytä sinua.

Pitääkö minun maksaa tullimaksu, kun tilaan MyMuselta?

Ei, et maksa tullimaksua meiltä ostaessasi.

Paljonko toimitus maksaa?

Tavallisen paketin toimitus maksaa  9,90 € tilauksen koosta riippumatta. Yli 90 € tilaukset toimitamme ilmaiseksi.

Onko minun mahdollista muuttaa tilaustani?

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse mahdollisimman pian tilauksen tehtyäsi. Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu varastossamme, on siihen vielä mahdollista tehdä muutoksia.

Mikä koko minun tulisi valita?

Löydät kokotaulukon jokaisen tuotteen kohdalta, joka auttaa sinua valitsemaan oikean koon. Kokomme ovat normaaleja eurooppalaisia kokoja.

Kuinka tiedän, että tilaamani tuote on varastossa?

Kaikki tuotteet, jotka näet verkkokaupassamme löytyvät varastosta ja ovat valmiita toimitettavaksi. Jos et löydä sopivaa mallia tai kokoa verkkokaupastamme tuote on mahdollisesti loppuunmyyty. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse support@mymuse.fi jos et löydä tuotetta tai kokoa jonka toivot. Otamme asiakkaidemme toiveet huomioon ja pidämme ne mielessä, kun tilaamme tuotteita valmistajilta.

Lahjakortin ostaminen 

Lahjakortin ostat ihan kuin minkä muun tuotteen. Valitset haluamasi lahjakortin arvon ja etenet sen jälkeen kassalle, jossa suoritat maksun. 

Lahjakortin toimitus

Lahjakortti lähetetään heti oston jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen. Toimitetun lahjakortin voit tämän jälkeen printata ja laittaa kauniiseen kirjekuoreen.

Lahjakortin palautus

Lahjakorttia ei voi palauttaa eikä vaihtaa rahaksi. 

Lahjakortilla ostettujen tuotteiden palautus

Voit palauttaa tai vaihtaa lahjakortilla ostetut tuotteet ihan kuin normaalilla tavalla ostetut tuotteet, lue tarkemmin meidän palautusohjeista täältä Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, palautetaan tuotteiden arvo lahjakortille ja voit rauhassa valita uuden tuotteen.

Lahjakortin voimassaoloaika

Lahjakortti on voimassa yhden vuoden sen ostopäivästä laskettuna.

Lahjakortilla maksaminen

Lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriin ja etene kassalle. Kassalla lisää lahjakortin koodi sille osoitettuun kohtaan "Etukoodi/lahjakortin koodi". Tuotteiden arvo vähennetään lahjakortin arvosta, kun olet suorittanut koko maksuprosessin.

Kysyttävää lahjakortista?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään, jos mieltäsi askarruttaa vielä jokin asia lahjakorttiin tai nettikauppaamme liittyen. Asiakaspalvelumme tavoitat täältä.