Ilmainen toimitus, jos tilaat yli 90€:lla
Ilmainen palautus
Palautusoikeus on voimassa 31. tammikuuta asti.
4-6 pvän toimitusaika
Maksuton asiakaspalvelu 010 6667579

Toimitus- ja maksuehdot

Yleistä
Annetut ehdot koskevat verkkosivujen käyttöä, tuotteita ja palveluita, joita MyMuse.fi tarjoaa. Ehdot koskevat kaikkia myyntitapahtumia MyMuse.fi -nettikaupassa, niin kauan kuin muuta ei ole sovittu.

Rekisteröinti
Voidaksesi ostaa MyMuse.fi -nettikaupasta tulee sinun rekisteröityä ja ostaa tuotteet rekisteröityneenä käyttäjänä. Rekisteröinti on ilmainen eikä sido mihinkään. Tiedot tallennetaan tietosuojattuna eivätkä ole yleisesti saatavilla. Rekisteröinnin yhteydessä olet vastuussa, että luet ostoehdot. Säilytä rekisteröinnissä saatua salasanaasi turvallisesti. Olet itse vastuussa ettet anna rekisteröinti tietojasi kolmannelle osapuolelle. Velvoitteen rikkominen voi johtaa korvausvastuuseen.

Henkilötietojen luovutus
MyMuse.fi on vastuussa kaikista meille luovutetuista henkilötiedoista, koskien tietoja tilauksen yhteydessä sekä vieraillessasi verkkosivuillamme. Tietoja voidaan käyttää jakelun yhteydessä ja lähettäessämme tietoa MyMuse.fi:n ajankohtaisesta asioista. MyMuse.fi ei missään tapauksessa luovuta henkilötietoja tai mitään muita asiakastietoja asiakkaistaan kolmannelle osapuolelle. Luodessasi käyttäjätilin MyMuse.fi -nettikaupassa suostut, että voimme käyttää sähköpostitiliäsi tuotteidemme markkinointiin. Voit kieltäytyä tästä rekisteröintilomakkeessa. Voit aina ottaa mehin yhteyttä, sillä sinulla oikeus saada tietoosi mitä tietoja olemme sinusta tallentaneet ja voit vaatia tietojen poistamisen rekisteristämme.

Tilaukset
Ainoastaan henkilöt, jotka ovat täyttäneet 18-vuotta voivat tilata tuotteita MyMuse.fistä. Tilaus on sitova. Vääristä tilauksista tehdään rikosilmoitus. Huijausyritykset, väärennökset ja muu rikollinen toiminta asetetaan syytteeseen. Tilatessasi MyMuse.fi:stä vahvistat, että olet täyttänyt 18-vuotta.

Tilausvahvistus
Kaikki tilaukset käsitellään valittömästi. Tilauksen tehtyäsi lähetämme sinulle MyMuse-tilausvahvistuksen, jossa on tiedot tilauksestasi.

Maksutavat
MyMuse.fi hyväksyy neljä maksutapaa; verkkomaksun luotto- tai debitkortilla, Klarna-tilimaksun sekä maksuttoman Klarna-laskun. Jos verkkomaksu tai Klarna-maksu ei ole mahdollinen, voi 3 500€ ylittävät tilaukset maksaa etukäteen tilillemme. Näissä tapauksissa ilmoitamme maksutiedot asiakkaalle sähköpostitse. Tämä maksu tulee suorittaa pikimmiten, sillä seitsemän arkipäivän jälkeen tilaus perutaan, jos maksua ei ole vastaanotettu.

Verkkomaksut
MyMuse.fi hyväksyy seuraavat kortit: Visa ja Mastercard, sekä kaikki muut maksukortit joissa on Visa-tunnus. Maksaessasi kortilla tehdään ostohetkellä katevaraus asiakkaan tililtä siihen asti kunnes tilaus on lähetetty, jonka jälkeen summa veloitetaan.  Näin toimiessamme takaamme asiakkaalle, että emme veloita tuotteesta ennen kuin se on on lähetetty. Jos lähetyksessä ilmenee ongelmia, poistamme katevarauksen ja summa palautuu asiakkaan tilille. Maksujärjestelmämme on Tietoturvalain hyväksymä.

Lähetyskulut
MyMuse.fi käyttää Postia tilausten toimittamiseen. Postikulut ovat 9,90 euroa, yli 90 euron tilauksissa toimituskulut ovat ilmaiset.

Toimitusehdot
MyMuse.fi ei ole vastuussa mahdollisista viivästymisistä sen jälkeen, kun lähetys on toimitettu toimittajalle. Asiakas on itse vastuussa antamaan oikean osoitteen sekä tiedot postitoimipaikasta. Asiakas on vastuussa menetetyistä lähetyksistä, jos tämä johtuu väärän osoitteen/henkilötietojen antamisesta.

Yleiset ehdot
MyMuse.fi pyrkii antamaan sinulle oikeaa tietoa. On kuitenkin mahdollista, että saamme väärää tietoa yhteistyökumppaneiltamme. MyMuse.fi ei vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa, hinnoissa tai muissa tiedoissa, ja varaamme oikeuden muuttaa tuotevalikoimaa, saatavuutta sekä hintoja tämän johdosta. Johtuen vajanaisista kansainvälisistä mitoista kooissa, voit joutua sopeuttamaan tiettyjen tuotteiden koot verkkosivuillamme olevaan kokotaulukkoon.  Verkkosivuillamme olevat tuotteet saattavat poiketa tilatusta koosta verrattuna valmistajan merkitsemään kokoon. Tuote on kuitenkin vastaava verrattuna verkkosivumme kokotaulukkoon. Kokotaulukko on vain suuntaa antava. Yksittäiset vaihtelut malleissa ovat mahdollisia.

Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

1. Peruutussoikeus ennen toimitusta
Jos asiakas haluaa peruuttaa tilauksensa ennen sen käsittelyä ja lähetystä, voi tämän tehdä lähettämällä sähköpostin support@mymuse.fi. Kirjoita «PERUUTUS» otsikkokenttään ja lähetä sähköposti mahdollisimman pian, koska pakkaamme tilaukset lyhyen ajan sisällä tilauksesta. Nopean tilauksen käsittelyn johdosta emme voi taata, että tilauksen voi vielä perua. Jos tilaus on lähetetty, ei sitä voi enää perua.

Jos tilauksen toimitus on myöhässä, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä MyMusen asiakaspalveluun kohtuullisen ajan kuluessa.

2. Palautukset
MyMuse.fi tarjoaa 30 päivän palautusoikeuden. Tuotteen voi vaihtaa/palauttaa ainoastaan käyttämättömänä. Alushousuissa tulee olla ehjä kiinnityssinetti ja kaikissa tuotteissa merkkietiketit.

3. Hakemattomat paketit
Jos asiakas ei lunasta pakettia tai on tavoittamattomissa, eivät Kuluttajasuojalain mukaiset vaatimukset täyty ja sopimus raukeaa. Tällöin MyMuse.fi laskuttaa asiakkaalta 40€ tai jos tilauksen arvo on pienempi, tällöin summa on tilauksen kokonaissumma.

4. Hakemattoman tilauksen palautus
Lähetä sähköposti support@mymuse.fi ja ilmoita, että palautat hakemattoman lähetyksen. Hoida palautus postin palvelupisteessä, maksa palautuskulut, varmista että Posti laittaa täyttämäsi palautuslomakkeen pakettiin ja palauta lähetys meille. Palautuslomakkeen löydät tilausvahvistuksestasi, jonka lähetetään tilauksen mukana.

5. Lunastetun tilauksen palautus
Täytä paketin mukana tullut palautuslomake ja laita se mukaan palautukseesi (Palautuslomake lähetetään automaattisesti tilausvahvistuksen yhteydessä). Laita kaikki tuotteet jotka palautat pakettiin alkuperäisissä pakkauksissaan, mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin ja lähetä paketti meille.

Olet asiakkaana itse vastuussa palautustoimituksesta ja postikuluista. Pidä huoli kuitista kun lähetys on palautettu. Kuitti on sinun takuusi. MyMuse.fi on vastuussa lähetyksestä jotka palautetaan 30 päivän kuluessa, mutta asiakas on vastuussa todistamaan, että lähetys on palautettu oikealla tavalla. Palautukset 30 päivän jälkeen tapahtuvat asiakkaan vastuulla.

Kehoitamme asiakasta toimimaan välittömästi (muista 30 päivän palautusoikeus), jotta voimme käsitellä palautuksen mahdollisimman nopeasti. Ilmoitus palautusoikeudesta on tehtävä MyMuse.fi:lle, eikä toimituksen tarjoajalle.

Emme vastaanota postiennakolla palautettuja lähetyksiä.

6. Hyvitykset tai Vaihto
Palauttaessasi tuotteen MyMuse.fi, tutkimme ja vahvistamme, että ostos/tuote on palautusoikeuden rajoissa. Vastaanotat vahvistuksen sähköpostitse kun palautuksesi on vastaanotettu. Rahapalautukset suoritetaan mahdollisimman nopeasti, ja viimeistään 30 päivän kuluessa. Pidätämme oikeuden rahapalautuksen viivästymiseen jos asiakas on antanut virheellisiä tietoja.

Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen, joka on kalliimpi kuin alkuperäinen tuote, maksaa asiakas erotuksen.

Reklamaatiot
Asiakkaillamme on täysi reklamaatio-oikeus viallisiin tuotteisiin kuluttajasuojalain mukaan. Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen virheestä meille kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän huomaa virheen tai hänen olisi pitänyt huomata se. Lain mukaan kohtuullinen aika on vähintään kaksi kuukautta virheen havaitsemisesta. 

Ennen reklamaation lähettämistä, on asiakkaan varmistettava ettei vika ole asiakkaasta johtuva. Asiakkaan tulee ilmoittaa MyMuse.fi:lle viallisesta tuotteesta ja palautettava viallinen tuote kohtuullisen ajan kuluessa voidaksesi käyttää oikeuttasi reklamaatioon.

Täytä palautus-/reklamaatiolomake, johon merkitset kohdan ”reklamaatio”, ja kirjoita lyhyt selvitys reklamaatiosta. Täytäthän myös vaaditut kohdat joista selviää kuka olet, yhteystietosi, ja ilmoita haluatko lahjakortin vai rahat takaisin. Pakkaa lomake yhdessä viallisen tuotteen kanssa, hyvin pakattuna ja lähetä meille. Asiakkaan tulee itse maksaa postikulut, mutta palautamme postikulut, jos reklamaatio on aiheellinen. Kaikki reklamaatiot tulee lähettää halvimmalla mahdollisella tavalla. Kuitti palautuksesta tulee säilyttää, ilman sitä emme voi korvata lähetyskuluja.

MyMuse.fi ei ole vastuussa mistään välittömistä, välillistä tai satunnaisista vahingoista, jotka aiheutuvat törkeästä huolimattomuudesta tai tahallisuudesta.

Takaisinmaksu erityiskampanjatuotteiden palautuksissa. Esimerkiksi "Ota 3 maksa 2" tai "Osta 50€:lla ja saat 10€ alennuksen" kampanjahinnoilla ostetut tuotteet.
Kun palautat erityiskampajahinnoilla ostettuja tuotteita, laskemme tilauksesi arvon uudelleen takaisinmaksussa. Jos tilauksen arvo ei ole palautuksen jälkeen kampanjan vaatimusten mukainen, vähennetään alennus takaisinmaksusta. Kaikki alennuskoodit koskevat tuotteen yksittäistä kokonaisarvoa.

Hinnat

Kaikki sivujemme hinnat sisältävät arvonlisäveron, jos muuta ei ole ilmoitettu. Hinnat on ilmoitettu euroissa.

Asiakkaan velvollisuudet
Ne jotka ovat rekisteröityneet asiakkaaksi MyMuse.fi:ssä, ovat vastuussa maksamaan palveluista jotka MyMuse.fi tai MyMuse.fi:n yhteistyökumppanit tarjoavat nykyisissä olosuhteissa. Vastuu koskee myös muiden pääsyä käyttämään asiakkaan sisäänkirjautumista, niin sanottua luvatonta käyttöä, jos ei pystytä todistamaan, että luvaton käyttö johtuu MyMuse.fi:n huolimattomuudesta. Asiakas on sitoutunut noudattamaan palautuksia koskevia ehtoja, käyttöehdot ja säännöt mukaan luettuna.

Force majeure
MyMuse.fi on vapautettu suorittamasta tämän sopimuksen mukaisia laiminlyönnistä johtuvia velvoitteita, mikäli laiminlyönti aiheutuu alla mainituista vapauttavista olosuhteista ja mikäli olosuhteet estävät, vaikeuttavat tai viivästyttävät suoritusta. Tällaisena vapauttavana olosuhteena voidaan pitää mm. viranomaisten toimenpiteitä tai laiminlyöntejä, säädettyä tai muutettua lakia, työmarkkinaristiriitaa, saartoa, tulipaloa, tulvaa, sabotaasia tai suurta haittaa aiheuttavaa onnettomuutta. Force majeure sisältää viranomaisten päätökset, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, esim. rajoitukset, varoitustekstit, myyntikiellot, epänormaali markkinatilanne, viivästykset tai puutteet koskien toimituksia tavaran toimittajilta ja tuottajilta, ja MyMuse.fi on vapautettu kaikesta muusta paitsi reklamaatio vastuusta ja hyvittämään puutteellisen tuotteen vastaavalla ostohinnalla.

Oikeus muutoksiin
MyMuse.fi pidättää oikeuden kaikkiin muutoksiin.